Key Account Management

aneb Mnohé závisí na kvalitním plánu
Grafika- lidé bezpečnost
Systematická práce s klíčovými zákazníky
  • Radek Procházka
  • Určeno pro key account manažery z retailu, pharma segmentu, ICT, služeb…
  • Lektor je zkušený praktik, který vychází z ověřené praxe, účastníkům předá své zkušenosti a dá jim praktické návody.
Program rozvoje klíčových kompetencí a dovedností obchodního týmu. KAMové nemohou stát na místě, ale naopak musí jít s dobou, rozvíjet své schopnosti a dokázat se vcítit do potřeb obchodních partnerů. Náročnou cestou je provede zkušený lektor, který zároveň až do současnosti působí jako obchodní ředitel a majitel firmy – Radek Procházka.
  • Key Account Management model
  • Analýza a porozumění: zákazníkovi a konkurenční situaci, dodávaným řešením, potřebám a příležitostem, silným stránkám a slabinám zákaznického portfolia
  • Řízení vztahů s klientem: prodejní a další procesy, pravidla a doporučené postupy, project management
  • Řízení informací, řízení znalostí, zákaznický plán
  • Strategické vyjednávání
  • Příprava na roční jednání

Chcete kurz sdílet?