Ghostbusters:
Záhady prodejní organizace

Proces řízení prodeje a jeho realizace v praxi s lektorem praktikem
„Nechtějte od lidí výsledky, dokud to nebudou umět a nebudou mít chuť to dělat.“
  • Radek Procházka
  • Určeno pro ředitele a jednatele obchodních firem, obchodní ředitele, manažery obchodních týmů, obchodníky a prodejce.
  • Součástí programu je stínování v terénu.
Pojďme najít společné řešení vaší situace dle vašich business cílů, konzultovat, dát oponenturu, poradit, podpořit, i trénovat přímo v terénu. Stanovte specifika své prodejní organizace od A do Z a podívejte se na funkčnost jednotlivých procesů z nadhledu – tím se zaměříte na posílení priorit.
  • Od situačního prodeje po správně zvolené prodejní techniky
  • Prodejní kampaň od A do Z.
  • Příprava, realizace a vyhodnocení!
  • Produkt nebo služba? Podobnosti a odlišnosti jejich prodeje.
  • Key Account management.
  • Pojďme to, co jsme si naplánovali, vyjednat s klientem.
  • Co znamená opravdu funkční obchodní tým a kdo do něj patří.
  • Jak se to dá celé uřídit a ještě motivovat?


Chcete kurz sdílet?